
Om stillingen
Bygningsdrift søger en teknisk servicemedarbejder til en stilling på fuld tid pr. 1. Juni 2025 eller hurtigst muligt derefter.
Vi søger en fleksibel og serviceminded person med en håndværksmæssig uddannelse og/eller en uddannelse som ejendomsservicetekniker gerne med flere års erfaring fra en tilsvarende stilling. Bygningsdrift er en del af Drift og Service, hvor vi varetager drift og vedligeholdelse af kommunes ejendomme, som indeholder kultur og daginstitutioner. Teamet består af i alt 4 medarbejdere og en Serviceleder som varetager den daglige drift.
Mødestedet er variabel i forhold arbejdsopgaver og behov. Da Herlev Kommune er i en grøn omstilling, foregår transporten mellem institutioner på Elcykel.
Om dig:
- Du har et godt humør, er mødestabil og har humoristisk sans
- Du har alsidigt praktisk håndelag og er løsningsorienteret
- Du kan arbejde selvstændigt, men også i et team og er serviceminded
- Du kan arbejde i en hverdag med mange børn omkring dig og med mange beskeder/opgaver, der skal prioriteres og struktureres
- Du har kørekort til bil kategori B
- Du har kendskab Office pakken på brugerniveau og flair for brug af IT-værktøj
- Du taler og skriver dansk
Arbejdsopgaverne er mangfoldige om omfatter bl.a.
- Tilsyn og vedligeholdelses af bygning, klimaskærme mm.
- Tilsyn og vedligeholdelse af tekniske installationer
- Udførsel af mindre håndværksmæssige reparationer
- Opstilling af borde og stole til arrangementer
- Brandgennemgang DKV-Planer Brandeftersyn
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest samt referencer.
Ansøgningsfristen er den 22. april 2025 kl. 12:00. Vi afholder samtaler løbende. Læs mere om os på www.herlev.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Teknisk serviceleder Per Larsen [email protected] eller Kim Kristoffersen [email protected].
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.