
Lene Grønning kommer fra en stilling som marketingchef i Gyproc A/S, der er en del af verdens største gipsproducent.
Ambassadørtitlen er imidlertid ikke fremmed for hende. Hun har tidligere været ansvarlig for den strategiske udvikling og markedsføring af SAS loyalitetsprogrammer (Eurobonus og Pandion). Herunder også et virke som SAS? kundeambassadør.
Lene Grønning har en uddannelse i markedsøkonomi, en lederuddannelse i SAS, samt flere efteruddannelsesaktiviteter i bl.a. kompetenceudvikling og marketing.
Arbejdet med en brandingstrategi er en af tre tværgående rammebetingelser, Bornholms Vækstforum har foreslået i et strategioplæg til en erhvervsudviklingsstrategi for Bornholm. Ansættelsen af en erhvervsambassadør er dermed et led i bestræbelserne på at realisere den overordnede strategi.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.