
Det betyder, at ikke bare meddelelser og oplysningssedler, men også opkrævninger ligger utjekket hen, skriver Kommunalbladet.
Bladet har talt med bl.a Holbæk, Esbjerg og Greve kommuner, hvor man alle steder har oplever det som et stigende problem i forhold til borgere, der er tilmeldt servicen.
Der skal skrives og sendes ekstra skrivelser ud til borgere med rykkere og mange opkald fra borgere.
? Det koster ret mange ekstra resurser for os, at folk ringer ind til os og spørger, hvorfor de ikke har fået opkrævning eller en anden meddelelse. Derfor er det et standardspørgsmål i borgerservice at spørge, om de er tilmeldt e-Boks. Og ja, det er de så som regel, siger kommunikationschef i Holbæk Claus Westergaard.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.