Ny norsk undersøgelse viser, at hvis skoleledelse og lærere håndhæver samme regelsæt, kan disciplinære problemer med eleverne reduceres betydeligt
Ved at foretage en lille personlighedsændring hos 100 skolelærere er det muligt at modvirke ikke alene koncentrationsproblemer, men også mobning, vold og kriminalitet blandt tusindvis af skoleelever.
Sådan lyder den opsigtsvækkende konklusion på en ny norsk undersøgelse fra Center for Adfærdsforskning ved Universitetet i Stavanger, skriver kristeligt Dagblad. cgt/
Sådan lyder den opsigtsvækkende konklusion på en ny norsk undersøgelse fra Center for Adfærdsforskning ved Universitetet i Stavanger, skriver kristeligt Dagblad. cgt/
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.