
Det viser en spørgeskemaundersøgelse om brugernes tilfredshed, som kommunen gennemførte blandt mere end 1000 brugere i foråret. 24 procent fandt noget, mens 16 procent ikke fandt det, de ledte efter.
Undersøgelsen viser også, at en del har ledt efter noget, som ikke lå på hjemmesiden - ofte fordi det ikke havde noget med kommunen at gøre. Derfor vil kommunen forsøge at favne bredere, så også områder, der ikke direkte har med kommunens arbejdsområde at gøre, er repræsenteret på hjemmesiden.
40 procent svarede at de nogle gange brugte selvbetjeningsløsningerne, mens 15 procent svarede ofte. 86 procent mente, at sproget på hjemmesiden var over middel, men at nogle ting er lidt indviklede og præget af lovtekster, som kan være vanskelige at læse. Derfor vil kommunen forbedre hjemmesiden, så man får mulighed for at få læst tekster op.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.