300 ville være leverandører af kommunikationsprodukter til kommunerne. SKI har nu udvalgt 80 firmaer til at levere inden for ni nye delaftaler
SKI giver med en ny rammeaftale den offentlige sektor mulighed for at hente hjælp til stort set alle former for kommunikationsopgaver lige fra oprettelse af hjemmesider til reklamebureau-ydelser og outsourcing af trykkerifaciliteter.
Aftalen forventes at få en omsætning på 400 mio. kr. om året.
Rammeaftalen, der træder i kraft 1. april, imødekommer blandt andet det øgede krav til offentlige myndigheder om at levere klar og præcis information til borgerne.
I kølvandet på kommunalreformen vil f.eks. en række af de nye storkommuner – også ved køb af
kommunikationsopgaver – stadig hyppigere overskride EU’s tærskelværdi for, hvornår en opgave skal sendes i EU-udbud.
Ved at benytte SKI’s rammeaftale sparer de offentlige aktører tid og ressourcer, da EU’s udbudsforpligtelse
allerede er håndteret.
En række faste standarder på de mest anvendte produkter gør det samtidig lettere at sammenligne leverandørernes priser.
- Det har tidligere været noget af en jungle at sammenligne forskellige kommunikationsprodukters priser og kvalitet. Vores nye rammeaftale sikrer kunderne større gennemsigtighed i deres leverandørvalg, og giver dermed kunderne mulighed
for at opnå bedre priser, siger adm. direktør for SKI, Søren Jakobsen.
Rammeaftalen for Tryk, kommunikation og websites består af ni delaftaler, hvoraf de fire trådte i kraft 1. februar.
Omsætningen på aftalen forventes at stige fra det hidtidige niveau på 100 mio. kr. til 400 mio. kr. om året som følge af den nye aftales store aktualitet og bredde.
- Vores nye aftale dækker hele kommunikationsspektret, og det er vores ambition, at vi kan være med til at reducere antallet af enkeltstående små udbud på området. Hermed slipper leverandørerne for at skulle afgive en række
ressourcekrævende tilbud, hvis omkostning ikke står mål med opgavens omfang, siger Søren Jakobsen, der glæder sig over den store interesse, som branchens virksomheder har vist aftalen.
Over 300 virksomheder har givet tilbud for at blive leverandører på aftalen. Heraf er godt 80 valgt som leverandører.
Aftalen består af delaftalerne:
* Websites og elektronisk publicering,
* Mediaformidling og analyse,
* Facility management/Outsourcing, samt
* Distribution og mailservice,
* PR - og kommunikationsydelser,
* Reklamebureauydelser,
* Visuel kommunikation og design,
* Tryk og efterbehandling samt
* Kopi, print og storformat.
Aftalen forventes at få en omsætning på 400 mio. kr. om året.
Rammeaftalen, der træder i kraft 1. april, imødekommer blandt andet det øgede krav til offentlige myndigheder om at levere klar og præcis information til borgerne.
I kølvandet på kommunalreformen vil f.eks. en række af de nye storkommuner – også ved køb af
kommunikationsopgaver – stadig hyppigere overskride EU’s tærskelværdi for, hvornår en opgave skal sendes i EU-udbud.
Ved at benytte SKI’s rammeaftale sparer de offentlige aktører tid og ressourcer, da EU’s udbudsforpligtelse
allerede er håndteret.
En række faste standarder på de mest anvendte produkter gør det samtidig lettere at sammenligne leverandørernes priser.
- Det har tidligere været noget af en jungle at sammenligne forskellige kommunikationsprodukters priser og kvalitet. Vores nye rammeaftale sikrer kunderne større gennemsigtighed i deres leverandørvalg, og giver dermed kunderne mulighed
for at opnå bedre priser, siger adm. direktør for SKI, Søren Jakobsen.
Rammeaftalen for Tryk, kommunikation og websites består af ni delaftaler, hvoraf de fire trådte i kraft 1. februar.
Omsætningen på aftalen forventes at stige fra det hidtidige niveau på 100 mio. kr. til 400 mio. kr. om året som følge af den nye aftales store aktualitet og bredde.
- Vores nye aftale dækker hele kommunikationsspektret, og det er vores ambition, at vi kan være med til at reducere antallet af enkeltstående små udbud på området. Hermed slipper leverandørerne for at skulle afgive en række
ressourcekrævende tilbud, hvis omkostning ikke står mål med opgavens omfang, siger Søren Jakobsen, der glæder sig over den store interesse, som branchens virksomheder har vist aftalen.
Over 300 virksomheder har givet tilbud for at blive leverandører på aftalen. Heraf er godt 80 valgt som leverandører.
Aftalen består af delaftalerne:
* Websites og elektronisk publicering,
* Mediaformidling og analyse,
* Facility management/Outsourcing, samt
* Distribution og mailservice,
* PR - og kommunikationsydelser,
* Reklamebureauydelser,
* Visuel kommunikation og design,
* Tryk og efterbehandling samt
* Kopi, print og storformat.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.