Odense Kommune har vedtaget en ny kommunikationsstrategi
KORT NYT
20. SEP 2004 8.54
Odense Kommune har vedtaget en kommunikationsstrategi, der skal gøre det lettere at læse og forstå de mange informationer, der kommer fra kommunen. Samtidig skal den nye kommunikationsstrategi bringe dialog og åbenhed helt ind på de kommunale skriveborde.
- Vi vil være en kommune, hvor borgerne nemt kan få os i tale og få en god dialog. Men vi vil mere end det. Så langt det overhovedet er muligt, skal vi være åbne om arbejdet i kommunen og fortælle om vores planer og mål, siger Jørgen Clausen, der som stadsdirektør i Odense Kommune gerne går forrest for at få de pæne ord omsat til virkelighed. cgt/
- Vi vil være en kommune, hvor borgerne nemt kan få os i tale og få en god dialog. Men vi vil mere end det. Så langt det overhovedet er muligt, skal vi være åbne om arbejdet i kommunen og fortælle om vores planer og mål, siger Jørgen Clausen, der som stadsdirektør i Odense Kommune gerne går forrest for at få de pæne ord omsat til virkelighed. cgt/
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.