Den private hjemmehjælp vækker størst tilfredshed hos brugerne
HORSENS: Det er konklusionen på en tilfredsheds-undersøgelse, som sundheds- og socialforvaltningen i Horsens Kommune har gennemført.
Mens 76 procent er tilfredse eller meget tilfredse med den kommunale hjælp, så er 82 procent enten tilfredse eller meget tilfredse med den private hjælp.
Undersøgelsen viser, at borgerne efterlyser mere gulvvask, mere fast tid, og så er de trætte af for mange forskellige hjælpere. Men de faste hjælpere roses.
Socialchef Karin Holland, siger til Horsens Folkeblad, at øvelsen i den kommende tid består i at bevare den høje grad af tilfredshed i Ny Horsens Kommune.
Mens 76 procent er tilfredse eller meget tilfredse med den kommunale hjælp, så er 82 procent enten tilfredse eller meget tilfredse med den private hjælp.
Undersøgelsen viser, at borgerne efterlyser mere gulvvask, mere fast tid, og så er de trætte af for mange forskellige hjælpere. Men de faste hjælpere roses.
Socialchef Karin Holland, siger til Horsens Folkeblad, at øvelsen i den kommende tid består i at bevare den høje grad af tilfredshed i Ny Horsens Kommune.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.