Kommunens borgerrådgiver Johan Busse oplyser, at borgeres sagsmapper tilsyneladende er blevet væk under flytningen.
Da jobcentrene den 1 juni slog dørene op, tiltog strømmen af klager over dårlig service. Johan Busse håber, at problemerne udelukkende skyldes en overgangsfase til den nye struktur.
Det har desuden været svært for borgere og arbejdsgivere at komme telefonisk i kontakt med centrene og sagsbehandlerne. Omkring åbningen af centrene brød telefonlinjerne sammen pga. overbelastning. Derfor er der nu blevet etableret flere telefonlinjer til centrene for at rette op på problemet.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.