dkmedier
dkindkob
dknyt
dksocial
dksundhed
doi
doi

Brønderslev-Dronninglund tager hul på branding

Kommunen vil præsentere sig med tre kerneværdier
17. AUG 2006 14.21
Forslaget "Hvor hverdagen tæller" er et resultatet af en borgergruppe og en visionsgruppes indspark, som Ny Brønderslev-Dronninglund nu har samlet i et forslag til nyt brand og kerneværdier.

Kommunen er den første i Nordjylland, som har taget hul på en fælles brandingproces, og det har da heller ikke været uden udfordringer:
- Man kan godt mærke, at der stadig er tale om to på nogle punkter meget forskellige kommuner. Der har også været nogle fordomme og kritik af politikernes omgangstone. Men det er fantastisk, at godt 40 mennesker er mødt op til en række aftenmøder med et forrygende engagement, siger projektleder Mette Krogh.

Hvis sammenlægningsudvalget vedtager brandet, bliver fem reklamebureauer indbudt til at komme med et bud, der er knyttet til tre kerneværdier: Tilgængelig ? naturlig ? mangfoldig.

Kompromis mellem borgere og ansatte
På spørgsmålet om hvorvidt brandet bliver taget af bordet igen, hvis borgerne ikke synes om det, er svaret umiddelbart nej:
- Forslaget er et kompromis mellem mange borgere og ansatte, så jeg håber, det vil få en chance. Det kan nemlig være den lim, der skal binde vores nye kommune sammen, forudser Mette Krogh.

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt

Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.

https://www.dknyt.dk/artikel/broenderslev-dronninglund-tager-hul-paa-branding

GDPR