Betal mindst 275.000 kr. og få eksponeret din by i tv. Flere kommuner har takket ja til et tilbud fra TV2 om at få eksponering i kanalens igangværende dækning af cykelløbet Tour de France i programmet 'Touren på TV2'. Her besøger TV2s studie fra dag til dag ti forskellige byer i landets kommuner, fortæller DRs radioprogram 'Mennesker og Medier'.
TV2-sportens souschef, John Jäger kalder det for kommercielle partnerskaber, og forklarer, at pengene går til en stor byfest med børnecykelløb, trafikråd, cykeldesign og andre aktiviteter. Men borgmester i Nordfyns Kommune, Morten Andersen (V), tøver ikke med at kalde det branding og markedsføring af byen.
Borgmester i Assens, Søren Steen Andersen (V), har de seneste år medvirket i kanalens dækning og har ad flere omgange gjort reklame for kommunens skoler og virksomheder, harmoniorkester og mountainbikeklub. Bl.a. derfor har TV2 besluttet at droppe at bruge borgmestre i indslagene, og nu har Assens Kommune valgt ikke at deltage i programmet længere og bruge markedsføringsbudgettet andre steder.
Hør hele indslag på DR P1 her.
dc
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.