TØNDER: I Tønder Kommune bestræber man sig på at besvare borgernes mailhenvendelser inden for tre dage. Men det lader ikke til, at kommunen kan leve op til egne servicemål, skriver Jydske Vestkysten. Mediet har nemlig været i kontakt med kommunalbestyrelsesmedlem Bjarne Lund Henneberg (SF), der fortæller, at han har henvendt sig til kommunen som privatperson. Henvendelsen fandt sted i midt oktober - den 3. november har han stadig ikke modtaget svar.
Prøv DK Nyt i 14 dage
Nyheder er værd at betale for
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.