Det oplyser formanden rådet, Steen Jeppson til Jyllands-Posten.
- Vores opgave er at hjælpe Fælledgården ud af sine aktuelle problemer. Derfor sidder vi nu i et lokale i tilknytning til dagligstuen klar til at modtage anonyme henvendelser, som vi behandler under tavshedspligt, siger Steen Jeppson, der påpeger, at mange måske ikke har været trygge ved at klage til det etablerede system.
Efter et indslag i TV-avisen i maj, der indledte offentlig debat om plejernes tone, har den nye tjeneste modtaget otte klager, oplyser ældrerådsformanden, der tillige har fået koblet sin private mobiltelefon sammen med ældrerådets kontorlinje.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.