LOLLAND: Lolland Kommune lancerer torsdag en ny kampagne i rækken af branding-tiltag for at få flere tilflyttere. Hvor sidste års kampagne "Firstmover" kostede en mio. kr., er der til den nye afsat 700.000 kr. Siden 2018 har kommunen brugt samlet otte mio. kr. på at tiltrække nye borgere, skriver TV2 Øst.
Prøv DK Nyt i 14 dage
Nyheder er værd at betale for
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.