KØGE: Flere samtaler og mindre skriftlighed er en af de metoder, som Køge Kommune vil benytte sig af, når et nyt koncept for styrket borgerdialog rulles ud i Køge Kommune. Hvor den skriftlige dokumentation ligger dybt i en kommunes dna, viser erfaringer, at mange borgere bliver mere tilfredse med et telefonopkald, hvor en medarbejder spørger interesseret ind til borgerens problemstillinger.
Prøv DK Nyt i 14 dage
Nyheder er værd at betale for
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.