KALUNDBORG: Borgerservice i Kalundborg er træt af borgere, der booker tider til at få hjælp med MitID, men udebliver. Derfor opfordrer kommunen nu i et opråb på Facebook borgerne til at huske at melde afbud, hvis de selv har løst problemet.
I oktober og november har der været 60-65 udeblivelser pr. måned, og i denne måned er man allerede oppe på 22 udeblivelser.
"Det er i runde tal 150 personer EKSTRA, vores gode folk i Borgerservice kunne have hjulpet inden jul - årh, hvor er det ærgerligt!", skriver kommunen i opslaget og hjælper borgerne på vej med et link til hjemmesiden, hvor man kan slette sin tid.
?? MitID: ALT FOR MANGE MELDER IKKE AFBUD ???? Borgerservice har ikke flere tider til at hjælpe med MitID i år. MEN...
Posted by Kalundborg Kommune on Monday, December 12, 2022
ak
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.