Begrebet branding er nært beslægtet med markedsføring. Men der er den forskel, at branding i højerere grad fokuserer på værdier og ikke-materielle kvaliteter.
Da Pia Becker tiltrådte, var der ikke formuleret noget konkret succes-kriterium for branding-indsatsen. Det er der stadig ikke. Bortset fra, at Fredericia vil have mere omtale i landsdækkende medier.
- Dét at brande en by er meget komplekst. Det handler om at skabe vlrdifællesskab, netværk og alliancer. Jeg skal ændre Fredericias image. Den slags tager lang tid og kan ikke måles, siger Pia Becker.
Hun mener, at branding-indsatsen foreløbig går godt.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.